17:20 | پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سرمایه گذاری غدیر

بورس صعودی شد
نماد برتر- روند حرکت شاخص کل بورس امروز برخلاف هفته گذشته صعودی بود و این شاخص بیش از ۴۲ هزار واحد رشد کرد.
شاخص بورس بیش از ۴۳ هزار واحد کاهش یافت
نماد برتر- شاخص بورس امروز روندی نزولی داشت و بیش از ۴۳ هزار واحد کاهش یافت.
حرکت پرنوسان شاخص بورس
نماد برتر- شاخص کل بورس روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و درحالی که در ساعات ابتدایی معاملات روندی صعودی داشت و به یک میلیون و ۵۹۳ هزار واحد رسید، در ساعات میانی و پایانی معاملات روندی نزولی به خود گرفت و در نهایت در رقم یک میلیون و ۵۷۸ هزار واحد ایستاد.
تامین مالی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی نفت و گاز پارسیان با اوراق صکوک اجاره در بورس تهران
نماد برتر- با استقبال سرمایه‌گذاران، تامین مالی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان از طریق اوراق صکوک اجاره در بورس اوراق بهادار تهران به انجام رسید.
انتقال بیش از ۲۲هزار میلیارد تومان به پرتفوی سهامداران خرد
نماد برتر- بررسی تغییر مالکیت ها در مردادماه نشان از انتقال ۲۲هزار و ۶۱۷ میلیارد تومان نقدینگی در مسیر پرتفوی سهامداران حقوقی به حقیقی دارد.
کاهش بیش از ۷۲ هزار واحدی شاخص بورس
نماد برتر- بازار سرمایه نخستین روز معاملاتی هفته جاری را با چراغ قرمز آغاز کرد و شاخص کل بازار سرمایه بیش از ۷۲ هزار واحد کاهش یافت.
عقبگرد بورس
نماد برتر- شاخص کل بورس که روز گذشته وارد کانال دو میلیون واحد شده بود، امروز روند کاهشی به خود گرفت و مجددا به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد بازگشت.
بورس قرمزپوش شد
نماد برتر- بازار سرمایه روزی پر نوسان را پشت سر گذاشت و درحالی تا شاخص بورس تا یک میلیون و ۸۴۵ هزار واحد صعود کرده بود، در نهایت تا محدوده یک میلیون و ۸۴۳ هزار واحد کاهش یافت.
خداحافظی با مجامع بورسی!
نماد برتر - دو مجمع عادی بطور فوق العاده و فوق العاده گروه «فن آوا» و مجمع سالانه «سرمایه گذاری غدیر» که قرار بود امروز و هفته آینده برگزار شود، لغو شد.
نیروگاه سیکل ترکیبی هرمز بطور آزمایشی وارد مدار شد
پایگاه خبری راد: ‌مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: نیروگاه 235 مگاواتی سیکل ترکیبی هرمز واقع در بندرعباس بطور آزمایشی وارد مدار شد.
شاخص بورس با پرش929 پله ای به جایگاه 85 هزار و 343 واحدی صعود کرد
پایگاه خبری راد: شاخص بورس امروز (سه شنبه) با جهش 929 پله ای، در جایگاه 85 هزار و 343 واحدی ایستاد.
صفحه قبل | صفحه بعد